Przejdź do głównej zawartości

Fantazja seksualna - uwiedziony


Fantazjować może każda kobieta. Jeśli tylko sobie na to pozwolisz, nie musi stanowić ograniczeń to, czy jesteś singielką czy masz partnera. Energię seksualną masz w sobie niezależnie od tego, jaki jest status Twojego związku. Fantazje seksualne dają wiele opcji i łączą element rzeczywistości, realnych pragnień na przykład potrzeba dominacji czy uległości. Mogą na zawsze pozostać fantazjami, dzięki którym możesz tworzyć, marzyć, kreować świat taki, jaki tylko my chcesz. Tworząc fantazję to Ty decydujesz o tym kto i co się pojawia, w jakim otoczeniu i jak często. Stawiasz siebie w roli głównej, roli wszechmocnej kreatorki. Możesz pozwolić sobie na wolność, dzikość, spełnianie pragnień niespełnionych, nie akceptowanych społecznie, zakazanych przez rodziców, religię, możemy wychodzić poza wszelkie normy, nakazy i zakazy. W fantazji nie ma granic, jeśli tylko sobie na to pozwolisz, możesz puścić wodze wyobraźni i stworzyć taki świat, w którym całe otoczenie spełnia Twoje oczekiwania, pragnienia i potrzeby. Fantazje nie znają czasu i przestrzeni. Możesz fantazjować kiedy i gdzie chcesz. Tylko od Ciebie zależy, w którym momencie zaczniesz je tworzyć, a w którym je zakończysz. Możesz mieć nad nimi kontrolę i to może być uwalniające. Nie musisz ich spełniać, mogą na zawsze pozostać tylko w Twojej głowie. Fantazje mogą pozostać Twoją słodką tajemnicą. A jeśli tego chcesz i czujesz, że byłoby to zdrowe i dobre dla Twojej relacji, możesz dążyć do ich urzeczywistnienia. Rozmawiając o nich i wspólnie podejmując decyzje z partnerem/ partnerką możesz wprowadzać elementy bądź całość w Wasze życie seksualne.

MOJA FANTAZJA:

Wyobraź sobie, że wchodzisz do auta, styrany i śpiący. Ja wychylam się zza tylnego siedzenia i delikatnie muskam Cię w ucho. Całuję po szyi i zaczynam masować Twoje zmęczone ramiona. Odprężasz się, prostujesz plecy a ja przesuwam dłonie w dół na klatkę piersiową i pieszczę sutki. Odchylasz głowę i całujemy się namiętnie. Muskamy się ustami delikatnie badając ich smak i zaczynamy tańczyć językami... Zapraszasz mnie do przodu. Zgrabnie przechodzę między fotelami. Patrzymy na siebie nie dotykając się. Proszę żebyś oparł się wygodnie w fotelu i zamknął oczy. Pochylam się nad Tobą. Czujesz mój zapach. Moje włosy muskają Twoją twarz. Wkładam ręce pod koszulę i dotykam Cię. Chcesz mnie pocałować, ale ja nie pozwalam. Proszę żebyś się nie ruszał... 

Zbliżam się do paska spodni. Przesuwam kciukiem i rozpinam powoli rozporek. Niecierpliwie pomrukujesz... Ja przez materiał głaszczę penisa, dotykam, pieszczę jądra i uda. Czekam, aż on się poruszy. Odsuwam fotel maksymalnie do tyłu i klękam między Twoimi nogami. Ty zaczynasz dotykać moich włosów i ramion. Gładzisz mnie po twarzy. Patrzysz mi w oczy i uśmiechasz się - pokazujesz mi swoje pożądanie i oczekiwanie. Zaczynam powoli opuszczać Twoje bokserki, żeby wydobyć moją upragnioną zdobycz. Jestem już bardzo podniecona i szczęśliwa. Dotykam go i zaczynam całować. Wijesz się pod wpływem mojego dotyku... oddychasz szybciej. Krążę językiem wokół żołędzi. Smakuję spermę, która pojawiła się na zwieńczeniu i zaczynam go ssać, zagłębiając go coraz bardziej w moich łakomych ustach. Prosisz, żebym się poruszyła, więc miarowo przesuwam się w przód i w tył, zwiększając Twoje doznania. Zaczynasz wydawać dźwięki rozkoszy i przytrzymując mnie za głowę kierujesz tempem pieszczot. Ja wiję się z podniecenia, ale nie przerywam. Wtedy kochany następuje kulminacja i wyrzucasz z siebie spermę wprost do mojego gardła... Przytrzymuję go w ustach, by pozwolić Ci na dłuższą rozkosz. Potem przytulam się do Ciebie gorąca i rozedrgana. I znów całuję namiętnie Twoje usta. Obejmujesz mnie czule, najpiękniej jak potrafisz i szepczesz do ucha wyznania miłości. Ubierasz się, jedziemy odpocząć i kontynuować to co zaczęłam. 

Więcej na temat Kobiecej Seksualności:

Zapraszam wszystkie kobiety chcące czerpać ze swojej kobiecości i seksualności do grupy, w której dzielimy się informacjami, doświadczeniami i wsparciem. W atmosferze otwartości, przyjaźni i humoru przełamujemy temat tabu i otwarcie rozmawiamy o seksie. Obalamy stereotypy i mity na temat seksualności kobiet. Wiedza i samoświadomość swojej kobiecości i seksualności sprawia, że czujemy się silniejsze i pewniejsze swojej wartości. 
Zapraszam do dołączenia do grona wspaniałych kobiet

Marta Biczkowska
psycholog, seksuolog, terapeuta par


 

Popularne posty z tego bloga

Co wpływa na pożądanie?

Zapraszam wszystkie kobiety chcące czerpać ze swojej  kobiecości i seksualności do grupy , w której dzielimy się informacjami, doświadczeniami i wsparciem. W atmosferze otwartości, przyjaźni i humoru przełamujemy tematy tabu i otwarcie rozmawiamy o seksie. Obalamy stereotypy i mity na temat  seksualności kobiet.  Wiedza i samoświadomość swojej  kobiecości i seksualności  sprawia, że czujemy się silniejsze i pewniejsze swojej wartości.  Zapraszam do dołączenia do  grona wspaniałych kobiet : Facebook: Kobieca Seksualność Marta Biczkowska psycholog, seksuolog, terapeuta par Kobieca Seksualność - GRUPA Co wypływa na pożądanie?  Jako seksuolog często spotykam się z pytaniami:  „Kiedyś miałam ochotę na seks każdego dnia, teraz raz w miesiącu, co jest ze mną nie tak?”  „Mój partner potrzebuje więcej seksu niż ja, nie mogę się przełamać, żeby spełnić jego oczekiwania, bo mam niższe libido, co jest ze mną nie tak?”  „Od lat odczuwam dyskomfort podczas stosunku, kiedyś zmuszałam s

Zdrada - co robić kiedy wychodzi na jaw?

Kiedy zdrada wychodzi na jaw Gdy jasne jest, że w związku doszło do zdrady  najczęstszym zachowaniem osoby zdradzającej jest unikanie rozmowy o niewierności. Zdradzający obawia się, że poruszanie tematu zdrady sprawi ból partnerce lub partnerowi i spowoduje jeszcze większe cierpienie. Zdradzający stara się unikać tematu, odmawia odpowiedzi na pytania, sugeruje, że wszystko już zostało powiedziane. Często osoby zdradzone słyszą z ust zdradzającego, że minęło wystarczająco dużo czasu od zdrady  i należy zapomnieć o całym wydarzeniu i zacząć nowy etap.  Może to oznaczać trwanie w relacji, separację lub rozstanie. Taka postawa zdradzającego sprawia, że osoba zdradzona czuje się jeszcze gorzej. Zaczyna obwiniać się za zadawanie pytań i czuje się winna za podejmowanie prób zrozumienia przyczyny zdrady.  Z powodu silnych emocji, które powstały na skutek zdrady oraz niezrozumienia osoba zdradzona pyta, szuka i ma głębokie pragnienie dowiedzenia się szczegółów.  Przeważnie słyszy podobne bąd

Jak osiągnąć orgazm?

Wejście do Bramy Rozkoszy Kobiety stanowi łechtaczka, która wyposażona jest w ponad osiem tysięcy końcówek nerwowych. Łechtaczka jest jedną z wrażliwszych na dotyk części ciała. Możesz sobie wyobrazić jaką rozkosz może dać uruchomienie takiej ilości końcówek nerwowych. Łechtaczka posiada ich więcej niż jakakolwiek inna część ludzkiego ciała. Żeby w pełni pobudzić i przygotować do przyjemności potrzebna jest odpowiednia gra wstępna i odpowiednia stymulacja. Wskutek pobudzenia łechtaczka napełnia się krwią i podobnie jak penis zwiększa swoją objętość. To niesamowita erogenny sfera Twojego ciała, która przy odpowiednim pobudzeniu dosłownie pulsuje od potencjalnych przyjemności. Łechtaczka składa się z żołędzia, małego guziczka, który położony jest pod wzgórkiem łonowym, pod połączeniem warg sromowych większych. Wielkość łechtaczki zmienia się wraz z wiekiem. Zanim przejdziesz do dalszego czytania usiądź wygodnie, weź głęboki oddech, zrelaksuj się. Zapraszam Cię do ur